Didik Al Quran

Hahaha....Datuk Sapa Lebih Hebat......

Dicatat oleh Insan Biasa.

Lima budak tadika bercerita tentang kehebatan datuk masing-masing....

Cucu Mat Silat:"Datuk aku kuat!!Puh!kalau bertanding silat,,tak pernah kalah!!"

Cucu Mat Kerbau:"Elleh!..!Datuk aku lagi kuat..dia pernah tumbangkan seekor kerbau yang tengah mengamuk!!"

Cucu Mat Rimau:"Datuk aku lagi la kuat,,dia bertarung dengan rimau... Dia tempeleng je rimau tu terus mati!!"

Cucu Kaki Selam:"Aku rasa datuk aku lagi kuat daripada Datuk korang..dah tiga hari dia pergi menyelam di sungai sampai sekarang tak timbul-timbul lagi...

Cucu gali kubur:"Itu belum hebat lagi kawan!!Datuk aku masuk kubur dah 20 tahun sampai skang belum balik-balik lagi tau.. haa..datuk sapa lagi hebat?..."

Cucu Mat Silat.. Cucu Mat Kerbau.. Cucu Mat Rimau dan Cucu Kaki Selam terus ternganga.
 

Rank

Selamat Datang